Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

My new blog! Confession of a makeup-addict

Welcome!!
Μέσα από αυτό το blog θα προσπαθώ να μοιράζομαι συμβουλές, τρικ και απόψεις σχετικά με την ομορφιά, το μακιγιάζ, τη μόδα και με άλλα τέτοια «επιφανειακά» θέματα. Επίσης, θα αναφέρω πληροφορίες για αρκετά προϊόντα, αν μου αρέσουν ή όχι και με ποιους τρόπους προσπαθώ να τα αξιοποιήσω στο μέγιστο. Σκοπός αυτού του blog είναι η δημιουργία ενός χώρου όπου παρατίθενται θέματα γύρω από τη γυναίκα. Απλές συμβουλές και tips που μετατρέπουν στη στιγμή το στυλ μας και την εμφάνισή μας.

Μου αρέσει να ασχολούμαι με οτιδήποτε γύρω από το μακιγιάζ και τη μόδα. Για μένα είναι κάτι πολύ ευχάριστο να γεμίζω τη μέρα μου. Είναι ένα προσωπικό ενδιαφέρον και hobby μου. Δεν πιστεύω πως κάθε γυναίκα πρέπει οπωσδήποτε να προσέχει πως θα βαφτεί ή πως θα ντυθεί. Είναι όπως το σκάκι. Είτε σ’ αρέσει είτε όχι. Ίσως ακούγεται πολύ cliché αλλά δεν πιστεύω πως υπάρχουν άσχημες γυναίκες. Η ομορφιά πηγάζει πρώτα από μέσα μας. Η μόδα και το μακιγιάζ απλώς δίνουν μία νότα αισιοδοξίας στη μέρα μας.

Πάντα είχα ιδιαίτερη αγάπη για το make up. Θέλω συνέχεια να μαθαίνω καινούριες τεχνικές, νέα προϊόντα και να παρακολουθώ τις τάσεις. Δεν έχω κάποια επαγγελματική ειδίκευση στην αισθητική και όλες μου οι αναρτήσεις είναι απλά η προσωπική μου άποψη. Η ιδέα της δημιουργίας ενός δικού μου blog ξεκίνησε μαθαίνοντας τον όρο beauty journalism. Όταν διάβασα μερικές αναρτήσεις στο internet και η αρθρογράφος έλεγε ότι δεν έχει σπουδάσει τίποτα γύρω από την ομορφιά, αλλά δημοσιογραφία. Και τότε κατάλαβα πως η ανταλλαγή απόψεων και η ενημέρωση για οποιοδήποτε θέμα δεν χρειάζεται πτυχία. Μόνο ψάξιμο και αγάπη για το hobby σου.

Ελπίζω να σας αρέσει ο μικρός web-χώρος μου.



Για οποιοδήποτε λόγο θελήσετε μη διστάσετε να μου στείλετε mail.
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets