Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

Ας με ξεβάψει κάποιος!


Ο νούμερο ένα κανόνας του μακιγιάζ είναι το ντε-μακιγιάζ. Ντεμακιγιάζ = η πιο βαρετή στιγμή της ημέρας! Όταν ετοιμάζομαι για να κοιμηθώ το μόνο που θέλω είναι το μαλακό μου μαξιλάρι και το ζεστό μου παπλωματάκι και όχι να προσπαθώ να αφαιρέσω τη mascara μου. Άλλωστε, είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι αν δεν βγάλεις τη mascara ,την επόμενη μέρα θα δείχνει super. Δυστυχώς αυτό έχει τα μειονεκτήματα ότι οι βλεφαρίδες σπάνε και γίνονται όλο και πιο αδύναμες. Επιπλέον, αν δεν βγάζουμε όλο το make up μας , κινδυνεύουμε από πρόωρες ρυτίδες.

Δεν έχει πολύ καιρό που είδα ένα βίντεο το οποίο δείχνει έναν γρήγορο κ εύκολο τρόπο να αφαιρείς το μακιγιάζ. Ειδικά των ματιών που είναι πιο ζόρικο.
Το προϊόν που χρησιμοποιεί για το ντεμακιγιάζ "Sensibio H2O" της Bioderma κερδίζει συνεχώς έδαφος και αποτελεί μια από τις πρώτες προτιμήσεις των make up artist. Μπορείτε να το βρείτε στα φαρμακεία, περίπου 17euro τα 250ml.
Στην ουσία αυτό που τουλάχιστον αποκόμισα εγώ από το βίντεο είναι ότι για να ξεμπερδεύω από την τόσο βαρετή διαδικασία γρήγορα και χωρίς να ταλαιπωρώ την ευαίσθητη περιοχή τον ματιών είναι η ποσότητα! Δεν πρέπει να τσιγκουνευόμαστε τα προϊόντα ντεμακιγιάζ. Η αλήθεια είναι ότι δεν ακολουθώ όσα δείχνει το βίντεο κατά γράμμα. Προσπαθώ, όμως, να μένω στην ουσία των πραγμάτων. Διαφορετικό βαμβάκι για κάθε μάτι ξεχωριστά ,το μουσκεύω με το γαλάκτωμα του ντεμακιγιάζ στο μέγιστο και το αφήνω πρώτα μερικά δευτερόλεπτα και έπειτα συνεχίζω με απαλές κινήσεις χωρίς να τρίβω ή να ασκώ πίεση.
Ελπίζω να βρήκατε το βιντεάκι όσο χρήσιμο το βρήκα κι εγώ!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets