Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

Guilty by Gucci

Είμαι από τους ανθρώπους που όταν μυρίσουν μια ωραία μυρωδιά την ερωτεύονται. Ακόμα και αν περάσει διπλά μου μια κοπέλα και μου κάνει εντύπωση η κολόνια της, είμαι ικανή να περάσω τους υπόλοιπους μήνες μέσα σε ένα κατάστημα καλλυντικών μέχρι να βρω ποια ήταν! Δεν είναι λίγες οι ώρες που έχω περάσει μέσα στα Hondos Center να πηγαίνω πέρα δώθε μυρίζοντας όσα αρώματα υπάρχουν από δεκαετίες πριν μέχρι και τις πιο πρόσφατες κυκλοφορίες, μυρίζοντας παράλληλα πουγκάκια με καφέ που μου δίνουν οι πωλήτριες για να μην συγχέω τις μυρωδιές.

Προχθές, λοιπόν, είχα τελειώσει το μάθημά μου στη σχολή. Ο καιρός ήταν πολύ μουντός οπότε ήθελα να πάω σε ένα μέρος που θα μου ανέβαζε λίγο τη διάθεση. Το πλησιέστερο, δηλαδή, κατάστημα καλλυντικών! Αφού έκανα τα ψώνια μου εκεί, λίγο πριν φύγω μια από τις κοπέλες του καταστήματος που συμπαθώ πολύ με ψέκασε με την κολόνια Guilty της Gucci. Το δευτερόλεπτο που μύρισα το άρωμα έμεινα. Τη λάτρεψα αμέσως! Η κολόνια αυτή είναι πολύ ανάλαφρη και παράλληλα τόσο σαγηνευτική.

Το βασικό άρωμα είναι ένας συνδυασμός από κεχριμπάρι και patchouli(!) με νότες από πασχαλιά και ροζ πιπεριά. Προσωπικά αγαπώ τα κεχριμπαρένια αρώματα. Αν και μερικά είναι κάπως βαριά και πολύ έντονα μ’ αρέσουν πάρα πολύ. Στην περίπτωση του Guilty νομίζω πως το στοιχείο της πασχαλιάς μετατρέπει όλο το άρωμα σε πολύ πιο ελαφρύ και ευχάριστο.

Ακόμα ένα πλεονέκτημα που με μαγνητίζει σε αυτό το υπέροχο προϊόν είναι η συσκευασία. Ένα από τα ελαττώματά μου είναι ότι αν δεν μου αρέσει το περιτύλιγμα, δεν θέλω ούτε το περιεχόμενο. Σε αυτό το θέμα η Gucci παίρνει άριστα! Είναι από τις πιο εντυπωσιακές συσκευασίες της. Επίσης, αυτό που είναι και το πιο ευχάριστο είναι οι επιλογές που έχουμε στο μέγεθος της συσκευασίας! Αυτό γιατί το άρωμα διατίθεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη: 30 ml, 50 ml και75 ml.
Μου αρέσει πάρα πολύ που διατίθεται και σε μικρό μπουκαλάκι των 30 ml γιατί προφανώς είναι και πιο οικονομικό αλλά και γιατί είναι πιο άνετο για να το πετάξεις απλά μέσα στην τσάντα σου και να το έχεις μαζί σου. Αν είστε και από τα άτομα τα οποία θέλουν να αλλάζουν συχνά το άρωμά τους είναι το καλύτερο.

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets