Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Beauty test: NYX

Οι διακοπές τελείωσαν, οι εξεταστικές αρχίσανε και τι καλύτερο για να ανέβεις ψυχολογικά από μια βόλτα στα καταστήματα καλλυντικών? Από τη NYX έχω δοκιμάσει μόνο ένα jumbo eye pencil, το οποίο έχω αναφέρει εδώ. Επομένως, είχα στο μυαλό μου να εξερευνήσω λίγο ακόμα τα προϊόντα της! Άλλωστε, είχαν και -20% έκπτωση.

Η αναζήτησή μου ξεκίνησε, διότι ήθελα απεγνωσμένα μια καθημερινή ανοιχτόχρωμη σκιά σε ροζ-μπεζ απόχρωση. Ακούγεται ανύπαρκτο, αλλά ειλικρινά αν βρεις το σωστό ουδέτερο τόνο είναι πολύ κολακευτικό! Βρήκα φυσικά ακριβώς την απόχρωση που ήθελα! Απλά έτυχε να βρίσκεται μέσα σε μια παλέτα...Να μην την πάρω? Ντροπή...
Το ευτυχές γεγονός ήταν πως τα υπόλοιπα χρώματα της παλέτας είναι πολύ όμορφα. Ζεστοί τόνοι του καφέ για το ιδανικό ελεφρύ μακιγιάζ.
Catwalk

Οι αγαπημένες μου: 1,2,3,4,5. Οι 7,8,9 είναι σχεδόν ίδιες με τη 3,2 κ 5 αντίστοιχα, έχοντας λίγο περισσότερο shimmer. Δε γυαλίζουν όμως πολύ, αφήνουν ένα σατινέ εφέ πολύ γλυκό. Οι σκιές υποτίθεται είναι 5-5, μισές ματ μισές shimmer. Αλλά νομίζω κάποιες shimmer απλά είναι σατινέ. Συνήθως για ένα καθημερινο look χρησιμοποιώ την 1-4-5. 
Η σκιά Νο6 ήταν η μόνη που δεν μου άρεσε. Μια ανοιχτόχρωμη απόχρωση για highlight, με shimmer, αλλά δεν έχει καλή απόδοση.
Το Νο4 τονίζει πάρα πολύ το χρώμα των ματιών μου. 
Η Νο5 είναι η πλέον κατάλληλη για την εξωτερική γωνία του ματιου, με πολύ καλή απόδοση. Είναι ακριβώς το ζεστό καφέ που βγαίνει αρκετά σκούρο για να δώσει βάθος, χωρίς όμως  να υπερκαλύπτει τις υπόλοιπες αποχρώσεις και να κάνει "βαρύ" το αποτέλεσμα.
Η Νο10 είναι hate it or love it. Προσωπικά τη λατρεύω. Ένα καφέ χρώμα με ελαφρώς κόκκινους τόνους. 
Doll Eye, Long Lash, Extreme Black

Στη συνέχεια, στο δρόμο μου για το ταμείο, έπεσε πάνω μου μια mascara...ε, και δεν μπορούσα να μη την πάρω...."Μα ήταν σε προσφορά.....!!" Η συγκεκριμένη έχει λανσαριστεί με δύο εκδοχές, μια για όκγο και μια για μάκρος. Πήρα το μάκρος, βέβαια, γιατί την άλλη version δεν την είχαν. Παρατήρησα, λοιπόν, πως παρότι δε δίνει όγκο, ο διαχωρισμός είναι τόσο καλός, ώστε μπορείς να τη χτίσεις όσο θες. 

Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και από τα δύο προϊόντα και για την απόδοσή τους, αλλά και για τη διάρκειά τους. Ούτε οι σκιές, ούτε και η mascara ξεθωριάζει καθ'όλη τη διάρκεια της μέρας.
Note: τις σκιές τις φοράω με βάση πάντα.

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets