Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Beauty test: Juliette Armand Elements 08

Όταν ξεκίνησα τη θεραπεία του δερματολόγου για την ακμή, έφυγα από το ιατρείο του και από το ινστιτούτο αισθητικής στο οποίο με παρέπεμψε με δύο σακούλες σαπούνια, λοσιόν, κρέμες, αλοιφές, σκόνες και με την απαγόρευση του make up. Όμως, όταν έχεις σοβαρές ατέλειες στο πρόσωπο και ακούς από τον ίδιο τον ιατρό "Κομμένο το make up", ισοδυναμεί με το να σου αρπάζουν την πιο ακριβή τσάντα που διαθέτεις και να στην κάνουν χίλια κομμάτια, που φυσικά ισοδυναμεί με την απόλυτη καταστροφή!!

Ειλικρινά....από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, έβλεπα δημιουγίες των make up artists και μαγευόμουν. Αυτός, άλλωστε, είναι και ο λόγος που βάφομαι...Μου αρέσει η δημιουργία, τα χρώματα, οι υφές, οι παραλλαγές. Όμως, για να το κάνεις αυτό πρέπει να έχεις ένας καθαρό καμβά...το πρόσωπο. Χωρίς μια σωστή βάση πώς να βάψεις οτιδήποτε άλλο; Η αισθητικός μου, λοιπόν, αφού είδε την απελπισία ζωγραφισμένη στο πρόσωπό μου, με παρέπεμψε στην αγορά μιας κρέμας με χρώμα, η οποία όπως είπε δε φράζει τους πόρους, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στη θεραπεία της ακμής.
Το αρνητικό του εν λόγω προϊόντος...η τιμή του....Ήταν πανάκριβη! Την ίδια στιγμή που η αισθητικός μου ανακοίνωνε την τιμή, ένιωθα μικρά τσιμπήματα στην καρδιά μου και το σαγόνι μου να στραβώνει...Το θεωρούσα αδιανόητο...Ένα τόσο ακριβό προϊόν και δεν είναι καν Chanel;;; Ωστόσο τα έδωσα. με την ελπίδα ότι θα βοηθήσει κυρίως την ακμή.

Και τώρα η άποψή μου:
Αντικειμενικά, είναι ένα πολύ πολύ δύσκολο προϊόν να το δουλέψεις. Πρόκειται για μια πηχτή κρέμα στο χρώμα του δέρματος, με πολύ έντονη μυρωδιά νοσοκομείου και αν δεν το κάνεις σωστά μπορεί και να μην αναμοιχθεί ποτέ με το δέρμα σου. Τις πρώτες φορές που τη χρησιμοποίησα μόνο που δεν έκλαψα...Τόσο ακριβό και τόσο ακατάλληλο για μένα...Έχω αναφέρει και στο παρελθόν πως έχω ξηρή επιδερμίδα και αυτό το προϊόν απευθύνεται σε λιπαρές, εφόσον αυτές τείνουν να παρουσιάζουν ακμή. Τόνιζε έντονα όποια ξηρά σημεία είχα, δεν κάλυπτε καθόλου και είχε πολύ βαριά υφή. Ουσιαστικά παρουσίαζε όλα τα αρνητικά ενός foundation, χωρίς την κάλυψη. Η αισθητικός δε, παρέλειψε να δώσει οποιαδήποτε συμβουλή για την εφαρμογή του.

Μετά από πολλές προσπάθειες κατάφερα να το κάνω να λειτουργήσει, να τα βρούμε και να διανύσουμε μαζί το δύσκολο μονοπάτι της θεραπείας. Πλέον, χρησιμοποιώ όσο το δυνατόν μικρότερη ποσότητα γίνεται, ώστε να φτάσει ακριβώς για μια ελαφριά κάλυψη τους προσώπου. Αφού πρώτα ζεστάνω την κρέμα με τα χέρια μου, την εφαρμόζω με τα δάχτυλα με πολύ απαλές ταμποναριστές κινήσεις. Έχω αντιληφθεί ότι με το να το απλώνω απλά και όχι ταμποναριστά το μεταφέρω πολύ άτακτα σε όλο το πρόσωπο χωρίς να το αφήνω να "κάτσει". Οπότε, με το ταμπονάρισμα το αποτέλεσμα είναι ομοιόμορφο, δεν κάθεται ανάμεσα στα σημεία με ξηρότητα, οπότε δεν τα τονίζει. Εφόσον έχω τελειώσει με το ταμπονάρισμα, χρησιμοποιώ το πινέλο από τα Shephora Νο 43 για να απαλύνω οποιεσδήποτε γραμμές και να δωθεί ακόμα πιο ομοιόμορφη όψη.

Στα σημεία όπου χρειάζομαι περισσότερη κάλυψη είτε ταμπονάρω ελαφρά λίγο ακόμα προϊόν, είτε βάζω λίγο concealer με το πινέλο από τα Shephora No 10. Ζαβολιά το concealer αλλά.....
Τέλος, ανάλογα με το πόσο concealer έχω χρησιμοποιήσει, δηλαδή πόσες ατέλειες θέλουν κάλυψη, περνάω πολύ ελαφριά λίγη πούδρα για να σταθεροποιηθεί το concealer και να μην αποκαλυφθεί ποτέ τίποτα που δεν επιθυμώ! 
Note: η πούδρα πρέπει να είναι όσο πιο ελαφριά γίνεται, ώστε να μην βαραίνει επιπλέον το πρόσωπο. Επομένως, αποφεύγω πολύ καλυπτικές πούδρες όπως η MAC Studio Fix. Προτιμώ την MAC Mineralize Skinfinish Natural, η οποία είναι πραγματικά skinfinish...Η καλύτερη πούδρα για φυσικό αποτέλεσμα!

Η μυρωδιά μετά την εφαρμογή δεν γίνεται αντιληπτή και η διάρκειά του είναι σχετικά καλή. Αναφορικά με το αν συνέβαλε ή όχι στη θεραπεία της ακμής δεν μπορώ να το προσδιορίσω γιατί την ξεκίνησα σχεδόν παράλληλα με τη θεραπεία. Εάν θα την αγόραζα ξανά δεν είμαι σίγουρη και δε θα ήθελα να πω τίποτα με βεβαιότητα. Θα εξαρτηθεί στη συνέχεια με την πορεία της ακμής υποθέτω.

Επιπλέον, ακόμα ένα σημαντικό θετικό στην υπόθεση είναι το γεγονός ότι βρήκα το προϊόν αυτό απευθείας από το την εταιρεία. Το e-shop της τα έχει όλα αναλυτικά. Τη Juliette Armand δεν την είχα ακούσει ποτέ πριν, επομένως δε γνώριζα ούτε και τις τιμές. Εξακολουθεί να είναι τσιμπημένη, αλλά οπωσδήποτε καλύτερα από πριν.

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets