Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Vintage!! Όταν τα παλιά ρούχα παίρνουν νέα αξία!

Τα τελευταία χρόνια τα vintage κομμάτια έχουν κάνει πάταγο. Ξεκινήσαμε αρχικά με δυσπιστία και εν συνεχεία με ενθουσιασμό, να αναζητάμε ότι παλιόρουχο υπάρχει με την ελπίδα να το αναδείξουμε σε ένα από τα πιο μοναδικά μας αποκτήματα.
Μπορεί κάποια κομμάτια να τα βρούμε φθηνά ή και πανάκριβα. Υπάρχουν, όμως, και κάποια που τα βρίσκουμε με ένα απλό άνοιγμα της ντουλάπας! Γιατί μια αγορασμένη μπλούζα των 70's να έχει περισσότερο στυλ από μια μπλούζα της μαμάς μας;;;
Με αυτή τη λογική πορεύτηκα, λοιπόν, κάνοντας έφοδο στην ντουλάπα της μαμάς μου. Η αναζήτηση του χαμένου vintage θησαυρού ήταν πολύωρη και ομολογουμένως δύσκολη...διότι καλό το vintage αλλά θέλει φαντασία για να το αναδείξεις. Επιπλέον, εκτός από δύσκολο ήταν και επιμορφωτικό! Έμαθα πως στα χρόνια που ήταν η μαμά μου κοπελίτσα η μόδα ήταν να φοράς τα ρούχα σου το λιγότερο 3 νούμερα πάνω...
Βρήκα, εντέλει, ένα παλιό φόρεμα της μαμάς μου, το οποίο όταν το αντίκρισα πόνεσαν τα μάτια μου από την κακογουστιά! Καταρχάς, εμένα μου ήταν 4 νούμερα μεγαλύτερο, καθότι είμαι πιο λεπτή από τη μαμά μου. Μάλιστα εκτός από το καθόλου μινιμαλιστικό floral πατρόν, ήταν ραμμένη μαζί και μια άσπρη σατέν φούστα.
Συμπέρασμα: μια αηδία με συνολικό μήκος λίγο πιο πάνω από τον αστράγαλο...

Μεταποίηση τώρα:
Ευτυχώς μου έκοψε και το πρώτο που έκανα ήταν να ξηλώσω την κατά τα άλλα συμπαθέστατη φουστίτσα! Στη συνέχεια, έπρεπε να μετριάσω το φασαριόζικο σχέδιο του φορέματος. Δεν εννοώ πως δεν μου αρέσουν τα ρούχα με "έντονη προσωπικότητα" (άλλωστε είμαι γνωστό ουράνιο τόξο), αλλά το ύφασμα αρμόζει σε σχετικά επίσημες περιστάσεις και δε θα το χαρακτήριζα ιδιαίτερα πολύ δροσερό, ώστε να φορεθεί καλοκαίρι.

Συνεπώς, προτίμησα μαύρα αξεσουάρ, για να προσποιηθώ ότι φαίνεται πιο σοβαρό, αλλά και γιατί η ζώνη και το μπολερό κρύβουν αρκετά μεγάλο μέρος του υφάσματος.
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets