Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

A love story as old as it can be....


Η γυναίκα και τα παπούτσια της...Η πιο όμορφη ιστορία αγάπης που μπορεί να υπάρξει με αποκλειστικά ευτυχισμένο τέλος και να παραμένει αιώνια! Με τον ίδιο τρόπο κι εγώ σαν μικρό αγαπησιάρικο κοριτσάκι, ερωτεύτηκα τα νέα μου βαβά.

Από τη στιγμή που εμφανίστηκε o Steve Madden στις ζωές μας έχει μπει μια νέα επιλογή στα ψώνια μας. Ο απόλυτος συνδυασμός μόδας, στυλ, ποιότητας και τιμής. Αδιαμφισβήτητα έχουμε πρόσβαση πλέον με καλές τιμές σε ό,τι πιο μοντέρνο σχέδιο κυκλοφορεί, χωρίς να παθαίνουμε εγκεφαλικό όπως με τα αντίστοιχα brands των fashion icons. Ειδικά τώρα με τις εκπτώσεις, δώστε μου μια δικαιολογία να μην τα πάρω!!

Μου ήταν απαραίτητο ένα όμορφο ζευγάρι, επομένως πήγα στα nak όπου πραγματικά προς μεγάλη μου έκπληξη είχαν απίστευτες εκπτώσεις. Το μόνο δύσκολο ήταν να διαλέξω!


Οι γόβες αυτές είναι πολύ ψηλές, αλλά επειδή το τακούνι δεν είναι απόλυτα ευθύ, αυτή η ελαφριά καμπύλη του ξεγελά το μάτι και δείχνει πολύ πιο κομψό. Το χρώμα του είναι nude-ροζ και αφήνει αυτή τη λάμψη του σατέν, που το κάνει ακόμα πιο chic.
Τι να κάνω...έχω κι εγώ τις αδυναμίες μου...
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets