Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

And a Happy New Hairstyle!

Ωραία τα φωτάκια, το στόλισμα και τα δώρα για την Πρωτοχρονιά, αλλά με τις ετοιμασίες για το βράδυ τι κάνουμε?? Ολόκληρη ιεροτελεστία...βρες ρούχα, παπούτσια, βάψιμο και φυσικά χτένισμα...
Το τελευταίο για μένα ήταν πάντα αυτό που ποτέ δεν μπορούσα να κάνω τίποτα ιδιαίτερο. Σε κομμωτήριο δε χαλάω το budget μου και από μόνη μου ποτέ δε σκέφτομαι κάτι το πρωτότυπο.
Βέβαια, πέτυχα ένα video το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ και σκέφτομαι να το υιοθετήσω... Οι απλές μπούκλες έχουν καθιερωθεί ως cliché, τα ίσια βαρετά και οι πλεξούδες passé. Ο συνδυασμός τους όμως?? Λογικά εάν δείτε το βιντεάκι θα καταλάβετε ότι είναι ένα hairstyle hate it ot love it. 

Προσωπικά βλέπω ότι έχει πολλές προοπτικές να το προτιμήσω το βράδυ της Πρωτοχρονιάς. Παρόλαυτά, έχω υπόψη μου μερικές αλλαγές... Πρέπει κι εγώ να διοχετεύσω κάπου τη δημιουργικότητά μου! Οι ενναλλακτικές, λοιπόν, προτάσεις μου είναι αρχικά οι μπούκλες να γίνουν με μικρότερο σίδερο από αυτό που χρησιμοποιεί η κοπέλα, ώστε να κρατήσουν περισσότερο καθώς θα 'πέφτουν' καθόλη τη βραδιά, αλλά και οι τούφες που δεν θα ενταχθούν στην πλεξούδα να είναι ελαφρώς περισσότερες. Επομένως, το look θα είναι ταυτόχρονα πιο εξεζητημένο αλλά και το πρόσωπο θα κολακεύεται από τις μπούκλες. Παράλληλα, για λαστιχάκι στο τέλος προτιμώ κάποιο περίεργο glam σχέδιο ή απλά να  σταθεροποιηθεί όπως με την ανεστραμμένη πλεξούδα .

Στην Blake Lively πάντως πήγαινε!
Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει διότι μου θυμίζει κάτι από καλοκαίρι...Ως αυθεντική λάτρης του καλοκαιριού ο χειμώνας πάντα μου πέφτει βαρύς. Αυτός είναι ένας πολύ όμορφος τρόπος να συνδυαστεί το βαρύ κλίμα του χειμώνα με ένα ανάλαφρο καλοκαιρινό τόνο. 
xxx

2 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά!! Ευτυχισμένο το 2013!! Υπέροχα όλα τα χτενίσματα!!! Ειδικά το τελευταίο, αλλά δύσκολο!! :Ρ Φιλιά!!
    thebeautyfairyblog.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα αυτός είναι και ο σκοπός! Κάθε φορά και κάτι πιο tricky! To φαντασμαγορικό τον κάνουν κυρίως οι μπούκλες γιατί μπερδεύουν το μάτι :) Καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogger Wordpress Gadgets