Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Princess by Vera Wang


Είχα δει πολλές διαφημίσεις για αυτό το άρωμα πολύ καιρό πριν και αυτό που μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον ήταν φυσικά το σχήμα του μπουκαλιού, το οποίο (επιβεβαιώνοντας το όνομα) είναι αυτό που αξίζει σε μια πριγκίπισσα. Μια μεγάλη λιλά καρδιά που θυμίζει πολύτιμο λίθο, με μια κορώνα στην κορυφή η οποία φοριέται και σαν κόσμημα. Άλλωστε είναι και ένα μπουκάλι-κόσμημα που αν δεν σου αρέσει το άρωμα το αξιοποιείς σαν υπέροχο διακοσμητικό.

Μια μέρα, λοιπόν, που ήμουν στα Sephora μαζί με την κολλητή μου ,πήρε το μάτι μου την κολόνια. Εννοείται ότι σπεύσαμε να την μυρίσουμε. Χωρίς δεύτερη σκέψη την αγόρασα! Την δοκιμάσαμε και εγώ και η κολλητή μου και το άρωμα είχε τρομερή διαφορά. Χωρίς αμφιβολία, όμως, και στις δύο μύριζε εκπληκτικά!
Το άρωμα σε ταξιδεύει και ταιριάζει σε μοντέρνες γυναίκες κάθε ηλικίας που αισθάνονται όμορφες, μοναδικές, με αυτοπεποίθηση και θέλουν κάθε στιγμή της ημέρας να ζουν τη ζωή σαν ένα δικό τους παραμύθι όπου πριγκίπισσες είναι μόνο οι ίδιες.

Για τη σύνθεση του αρώματος χρησιμοποιήθηκαν νότες από λουλούδια, νούφαρα, βανίλια, μαύρη σοκολάτα, μήλο, μανταρίνι, ξύλο και κεχριμπάρι. Τα συστατικά ακούγονται πάρα πολλά αλλά το αποτέλεσμα είναι οπωσδήποτε παραμυθένιο. Το φοράω συνέχεια και λατρεύω να ακούω τα κοπλιμέντα!!
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets