Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

FΡΟΪΚΑ - Sensitive Cream


Μετά από αρκετό καιρό δοκιμών, νομίζω οφείλω να αφιερώσω ενα post στην ίσως πιο ωραία ενυδατική προσώπου που έχω δοκιμάσει ποτέ! Τα τελευταία δύο χρόνια είχα έντονα σημάδια ξηρότητας και όποια ενυδατική και αν χρησιμοποιούσα δε λειτουργούσε. Η όψη της επιδερμίδας βελτιωνόταν μόνο με πολύ δραστικούς ενυδατικούς ορούς, οι οποίοι αφενός είχαν πολύ βαρύ αποτέλεσμα και αφετέρου είχαν πολύ υψηλό κόστος.

Συνήθως, επέλεγα ενυδατικές όπως κάθε άλλο καλλιντικό...Όποια, δηλαδή, είχε καλύτερη προωθητική καμπάνια. Μέχρι που αποφάσισα να μπω σε ένα φαρμακείο και να αφήσω τη φαρμακοποιό να επιλέξει τι ήταν κατάλληλο για μένα. Αφού, λοιπόν, περιέγραψα επακριβώς τον τύπο της επιδερμίδας μου, μου σύστησε τη sensitive cream της FROΪKA, διότι όπως είπε η επιδερμίδα μου δεν είναι ξηρή, αλλά ευαίσθητη και αφυδατωμένη

Τις πρώτες μερές της χρήσης δεν κατάλαβα κάποια διαφορά. Μετά την πρώτη εβδομάδα, όμως, η βελτίωση ήταν φανερά αισθητή και η όψη της επιδερμίδας απίστευτα ενυδατωμένη. Πλέον τη χρησιμοποιώ κάθε πρωί και με καλύπτει απόλυτα. Παράλληλα, ένα ακόμα συν στα χαρακτηριστικά της, η τιμή της...γύρω στα 10 ευρώ. Ενώ έχω δοκιμάσει έως και το τριπλάσιο της τιμής αυτή, χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα. Η υφή της είναι πολύ ελαφριά, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα, ενώ ταυτόχρονα ενυδατώνει σταδιακά και σε βάθος, χωρίς να βαραίνει. Επίσης, διαπίστωσα πως δε μου δημιουργεί πρόβλημα στο μακιγιάζ. Με τις περισσότερες κρέμες πρέπει να περιμένω τουλάχιστον 20 λεπτά για να απορροφηθεί πλήρως, ώστε να απλωθεί το προϊόν ομοιόμορφα. Στην προκειμένη περίπτωση δεν απαιτεί καμία αναμονή. Πολύ θετικό για μένα που το πρωί θέλω τον ελάχιστο χρόνο προετοιμασίας.

Μάλιστα, η εταιρία αυτή είναι ελληνική και έχει μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων για όλες τις επιδερμίδες και κάθε πιθανό πρόβλημα. Η φαρμακοποιός, επιπλέον, μου έδωσε και δειγματάκι με μια ακόμα ενυδατική κρέμα για ακνεϊκά δέρματα, που περιέχει αντιμικροβιακά πεπτίδια. Έμεινα και απο αυτή πολύ ευχαριστημένη, περισσότερο διότι άφηνε το δέρμα πολύ καθαρό και ελαστικό. Αντίθετα όσες κρέμες για ακμή δοκίμασα με αφυδάτωναν υπερβολικά. Το δειγματάκι, βέβαια, τελείωσε, οπότε όταν τελειώσει και η sensitive μπορεί να αγοράσω και αυτή την έκδοση.
xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets