Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Ακμή- Update


Έχουν περάσει αισίως δύο μήνες από όταν πρωτοξεκίνησα τη θεραπεία του γιατρού. Στο προηγούμενο post  είχα αναφερθεί αναλύτικά στο μεγάλο τελετουργικό του πρωινού και βραδυνού καθαρισμού, οπότε οφείλω να παραδεχθώ πως παρέλειψα αρκετές φορές κάποια βήματα (βλ. βορικό οξύ, χαμομήλι).

Επιπρόσθετα, μια μικρούλα αμαρτία είναι ότι δεν σταμάτησα να φοράω make up... Όσες έχετε το ίδιο πρόβλημα με εμένα, φαντάζομαι καταλαβαίνεται το λόγο για τον οποίο αποφεύγω τη διακοπή του...Η αισθητικός, παρόλαυτά, είχε χρέος να με κατσαδιάσει. Βέβαια, μου παρέθεσε μια εναλλακτική, προτείνοντάς μια κρέμα με χρώμα, η οποία έχει ταυτόχρονα θεραπευτική ιδιότητα ως προς την ακμή και δε φράζει τους πόρους. Έτσι μου έδωσε πρώτα ένα δειγματάκι της κρέμας αυτής, ώστε να διαπιστώσω εάν με ικανοποιεί.
Η αλήθεια, δεν καλύπτει όπως το make up. Όμως, δίνει αρκετή ομοιομορφία, η οποία μου αρκεί για να αισθάνομαι πιο άνετα με το δέρμα μου. 

Ακόμα μια πληροφορία: εν τέλει η ακμή σε εμένα προκλήθηκε όντως από το άγχος και η έντασή της πλέον επηρεάζεται από την ψυχολογική μου κατάσταση. Αυτό μέχρι τώρα δεν έχω αποφασίσει εάν με χαροποιεί ή όχι. Σε κάθε περίπτωση η συμβουλή της αισθητικού είναι να μάθω να το ελέγχω, γεγονός το οποίο αποτελεί, μάλλον, το πιο δύσκολο κομμάτι της θεραπείας....

Μέχρι τώρα για την κάλυψή μου χρησιμοποιούσα το foundation της MAC Studio Sculpt ή το Stay all day της essence, μαζί με το concealer και σε συνδυασμό με την πούδρα του γιατρού.
Πλέον τις τελευταίες μέρες έχω ξεκινήσει την κρέμα με χρώμα και την πούδρα για επιπλέον κάλυψη. Βέβαια, όταν παρατηρώ κάποια κραυγαλέα ατέλεια για ακόμα μια φορά υποκύπτω σε ατασθαλείες και χρησιμοποιώ το concealer μου. Όχι δε λέγεται ζαβολιά! Λέγεται: έχω επίγνωση της κατάστασής μου και δε θέλω να τρομάζουν τα παιδάκια όταν με βλέπουν στο δρόμο.

Σήμερα, λοιπόν, ήταν προγραμματισμένος ο πρώτος μου καθαρισμός. Καθόλου ευχάριστη εμπειρία οφείλω να ομολογήσω, αλλά δυστυχώς απαραίτητη. Η "διάγνωση" της αισθητικού ήταν η εξής: η ακμή πλέον θεωρείται πως έχει παρέλθει και το πρόβλημα βρίσκεται μονο στα καφέ σημαδάκια τα οποία έμειναν. Τα λίγα σπυράκια που υπάρχουν όντως οφείλονται στο άγχος και ιδίως μετά τον καθαριοσμό προβλέπεται να μειωθούν σημαντικά. Εάν το άγχος συνεχίσει, το πιο πιθανό να εμφανίζονται ένα-δύο κάπου κάπου.
Οι υπερχρώσεις, όπως τις λέει, οφείλονται, βέβαια, στο ότι σταμάτησα για μεγάλο διάστημα το βορικό οξύ, το οποίο έχει ιδιότητες που τις καταπολεμούν. Η συμβουλή της είναι πως εφόσον συνεχίσω για 10 ημέρες ανελλιπώς το βορικό οξύ, το πρόσωπο θα καθαρίσει εντελώς. 

Τέλος, ακόμα ένα καταλοιπο της ακμής είναι και μερικά σημαδάκια, τα οποία μοιάζουν με μικρές ουλές. Σύμφωνα με την αισθητικό, λοιπόν, υπάρχει μια αναπλαστική κρέμα η οποία βοηθάει στην αποκατάσταση του δέρματος, καθότι δεν έχει αφαιρεθεί ιστός. Μετά το τέλος της θεραπείας και εφόσον έχουν υποχωρήσει όλα τα σημάδια θα εξετάσουμε τις περιοχές που εμφανίζουν αυτά τα σημάδια για την εφαρμογή της κρέμας.

Αυτή ήταν η ενημέρωση που είχα να κάνω, ώστε να μοιραστώ ουσιαστικά την βελτίωση που παρουσίασα βάσει της θεραπείας. 

xxx

2 σχόλια:

  1. epeidi antimetwpisa antistoixo provlima meta apo 1,5 xrono akarpis therapeias otan allaxa giatro kai me evale na mu paroun deigma apo spuraki gia kalliergeia ki etsi vrikane tin aitia(kapoio mikrovio) k mu edwsan antiviwsi...auto pou me xenerwse itan oti i proigoumeni giatros dn epsaxe tin aitia enw autos to ekane..
    kai kati akoma egw xrisimopoiw mia krema me xrwma tis frezyderm i opoia prostateuei ap ota spurakia kai einai voithitiki exw meinei polu ikanopoimeni kai xtizetai ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι ο γιατρός μου δεν ζήτησε καμία ανάλυση, ίσως γιατί δεν ήμουν "βαριά" περίπτωση. Άλλωστε, φάνηκε γιατί διήρκησε λιγούς μήνες. Μια φίλη μου, όμως, που είχε πολύ έντονο πρόβλημα ξέρω ότι όντως έκανε εξετάσεις και της χορήγησαν πολύ δυνατά αντιβιοτικά.
    Δεν έχω ξανακούσει τη frezyderm, αλλά τελικά πλέον κρέμες με χρώμα θα δοκιμάζω μονο, γιατί απο δω και πέρα το make up μάλλον πρέπει να το ξεχάσω :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blogger Wordpress Gadgets