Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Νύχια χαμελαίων!!



Για όσες βαριούνται να έχουν τα νύχια τους ένα μόνο χρώμα, υπάρχει λύση! Το gel chameleon αλλάζει μόνο του καθ'όλη τη διάρκεια της μέρας!

Καθότι έχω αρκετό καιρό να επισκεφτώ κάποιο nails salon για να περιποιηθώ τα άκρα μου, τη νέα και παιχνιδιάρικη αυτή τεχνική την πληροφορήθηκα από μια φίλη μου που πάντα τα έχει προσεγμένα. Ήρθε μια μέρα. λοιπόν, στη σχολή με, όπως πάντα, εκπληκτικού χρώματος νύχια. Επιπλέον, ήμουν τυχερή, καθώς τα πέτυχα την ώρα που το χρώμα τους μετατρεπόταν από γαλάζιο σε σκούρο μπλε.

Εννοείται ότι έκανα κι εγώ την έρευνά μου και παραθέτω το link με το site που δείχνει και τα χρώματα και τους τύπους:
 http://www.e-nailstore.gr/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1/tabid/63/ProdID/72/Language/el-GR/Chameleon_To_gel_%CF%80%CE%BF%CF%85_%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9_%CF%87%CF%81%CF%8E%CE%BC%CE%B1.aspx

 Τα νύχια της φίλης μου!

Με τέσσερις κατηγορίες διαθέσιμες μπορείτε να έχετε νύχια που το χρώμα τους αλλάζει ανάλογα με το φως, τη θερμοκρασία, την οπτική γωνία και το χρώμα της βάσης σας.
Ίσως, τα μόνα αρνητικά να είναι η όχι και τόσο μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και το γεγονός ότι η τεχνική αυτή γίνεται προς το παρόν μόνο με gel.
Ωστόσο, ας μην προτρέχουμε...κατά πάσα πιθανότητα σε μικρό χρονικό διάστημα η τεχνική θα εξελιχθεί!!

xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Blogger Wordpress Gadgets